29.06.2023
Телефонний канал продажів і сьогодні залишається найефективнішим. Середня конверсія продажів з телефонних дзвінків становить близько 20-30%
— Cкрипти переговорів є корисним інструментом для сейлз-менеджерів, які допомагають керувати ситуаціями під час розмови.
— Скрипти дозволяють збільшити ймовірність успіху в запереченнях, а також збільшують ймовірність укладання успішної угоди.
— Скрипти можуть допомогти визначити, чи отримав клієнт вирішення свого запиту, чи задовольнив його наданий сервіс обслуговування, товар або послуга.
— Скрипти допомогають менеджерам у побудові важливих питань, що зможуть дати відповіді на важливу інформацію для роботи інших підрозділів компанії.
Наприклад, маркетолога цікавить, чи знає клієнт про акцію тижня, чи користується мобільним додатком, чи збирає бонуси та ін… Або відділ логістики працює над розробкою нової системи доставки замовлень і їх цікавить, якою службою в тому чи іншому регіоні клієнту буде зручніше отримати замовлення. і т.д.
Уявіть, що всього в кілька кліків можна отримати цінну інформацію про клієнта, порівняти її, а також виділити ті теми, які вас цікавлять найбільше саме зараз.
Найкраще з цим завданням справляється використання передового рішення з аудіоаналітики та обробки природної мови — Inlimited Audio Analytics.
Завдяки рішенню ви легко зможете проаналізувати великі обсяги розмов менеджерів контактного центру, за лічені хвилини побачити найпоширеніші теми запитів ваших клієнтів, скарги та відгуки про товар чи послугу. Зможете виділити ключові слова та проглянути у зручному форматі, якими
додатковими послугами цікавляться ваші клієнти.
З усіх додаткових питань щодо замовлення та тестування продуктів IncoreSoft — звертайтеся до представника компанії