Мовна аналітика для колл-центрів

Мовна аналітика для колл-центрів

20.04.2022

Як підвищити задоволеність клієнтів колл-центру на 20%, а час обробки заявок скоротити до кількох хвилин? – Скористайтеся перевагами рішення INLIMITED.

Застосовуючи сучасні технології обробки природної мови (NLP), ми створили рішення, яке дозволяє швидко обробляти вхідні дзвінки.
– Рішення автоматично визначає тему звернення і направляє запит у відповідний відділ, зменшуючи непрофільне навантаження на персонал.
– Ви можете надавати більш актуальні пропозиції клієнтам, аналізуючи їх потреби; збагачувати дані про них з корпоративних систем; попереджувати відтік клієнтів, за рахунок виявлення частки незадоволених і відповідних проблем.
– Аналізуйте роботу оператора, використовуючи голосову ідентифікацію, для контролю відповідності його дій корпоративній етиці.

Рішення забезпечує ефективну роботу співробітників та економію трудових і матеріальних ресурсів. У оператора стає більше можливостей для задоволення потреб клієнтів та покращення їх ставлення до компанії.

Більше інформації на нашому сайті: Мовна аналітика