Мовна аналітика: контроль співробітників, розуміння запитувачів

Мовна аналітика: контроль співробітників, розуміння запитувачів

13.06.2022

Сьогодні вже нікого не здивуєш технологією з перетворення мовлення в текст, тут важлива аналітика. Маючи глибоку експертизу у галузі обробки природної мови (Natural Language Processing), ми розробили рішення Inlimited Audio Analytics для сфери обслуговування та контактних центрів.

Inlimited Audio Analytics дозволяє підвищити рівень задоволеності запитувачів на 20-25%, зменшує вплив “людського фактору” у процесі контролю дій співробітників та сприяє отриманню нової цінної інформації.

Основні переваги впровадження рішення до контактного центру

Підвищення кількості проаналізованих дзвінків з десятків у місяць, — до тисяч.
Автоматичне перетворення мовлення оператора із запитувачем в текст та обробка усіх дзвінків із визначенням основної теми та ключових фраз звернення.

Зменшення «людського фактору» та економія часу оператора у процесі внесення деталей розмови із запитувачем до CRM системи.
Звернення у текстовому вигляді та ключові слова розмови автоматично додаються до CRM картки запитувача, таким чином, оператор більше уваги надає наданню кваліфікованої відповіді на запит та скорочує час опрацювання дзвінка.

Підвищення рівня обслуговування запитувачів за рахунок контролю відповідності мовлення операторів етиці обслуговування та мовним скриптам.
Можливість проведення голосової ідентифікації операторів для більш ефективної роботи зі скаргами та спрощення проведення внутрішніх розслідувань.

Основні переваги впровадження рішення до торгового залу або відділення банку

Контроль мовлення співробітників, за рахунок вилучення ключових фраз, автоматичного виявлення ненормативної лексики, порівняння зі скриптами.

Дослідження якості обслуговування клієнтів, аналіз їх уподобань та потреб для підвищення лояльності.

Визначення популярних запитів та отримання нових ідей для формування маркетингових пропозицій та конкурентних переваг.

Результат – зручний веб-додаток у браузері з класифікованою за мовцями, датами, темами та іншими параметрами інформацією, візуальне подання результатів автоматизованої аналітики у дашбордах, зручний експорт у необхідний формат.

Для тестування рішення звертайтеся до INLIMITED!